ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت مکین دریای قشم از ساخت ۶ اسکله شناور به دست صنعتگران این شرکت خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی زارع با بیان اینکه در نیمه نخست امسال ٦ اسکله شناور مسافربری در این شرکت ساخته شده است، هزینه ساخت این اسکله‌ها را ٣٣ میلیارد ریال عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت مکین دریای قشم اظهار کرد: این اسکله هانسبت به مشابه خارجی، ٤٠ درصد ارزانتر است و با کاربری پهلوگیری شناور‌های مسافربری و به سفارش اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ساخته شده است.

وی بیان کرد: هریک از این اسکله‌ها به طول ٢٠ متر، عرض ٥ متر و ارتفاع یک متر و شصت سانتی متر به دست نیروی‌های متخصص بومی و با استفاده از مواد اولیه ایرانی  ساخته شده است.

زارع اضافه کرد: این اسکله‌ها برای نصب در بنادر شهید حقانی بندر عباس، شهید ذاکری قشم، لاوان، جاسک، بندرچارک و بندرلنگه بارگیری شده است.

وی با بیان اینکه تولید اصلی این شرکت، ساخت اسکله‌های شناور آلومینیومی است که از سراسر کشور مشتری دارد، تصریح کرد: پارسال اسکله ۱۱۰ متری آلومینیومی ساخت این شرکت در خور ابوخضیر تالاب شادگان خوزستان نصب شد.

مدیرعامل شرکت مکین دریای قشم با اشاره به اینکه اسکله آلومینیومی ابوخضیر نمونه‌ای بی مانند در خاورمیانه است که دارای دو پل دسترسی به طول ١٥ و ١٦ متر نیز است، اظهار کرد: پارسال همچنین سه اسکله شناور آلومینیومی ساخت این شرکت در مجموعه گردشگری منطقه آزاد انزلی نصب شد.

مدیرعامل شرکت مکین دریای قشم در پایان عنوان کرد: تا پایان سال نیز ساخت ٦ اسکله شناور آلومینیومی ٦٩ متری در این شرکت به پایان می‌رسد.

https://www.isna.ir/news/97071508243/

دیدگاه ها غیرفعال است