مدیرعامل شرکت مکین دریای قشم از ساخت ۶ اسکله شناور به دست صنعتگران این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، مهدی زارع مدیرعامل شرکت مکین دریای قشم گفت: در نیمه نخست امسال ٦ اسکله شناور مسافربری در این شرکت ساخته شده است.
وی هزینه ساخت این اسکله‌ها را ٣٣ میلیارد ریال عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت مکین دریای قشم افزود: این اسکله هانسبت به مشابه خارجی، ٤٠ درصد ارزانتر است و با کاربری پهلوگیری شناور‌های مسافربری و به سفارش اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ساخته شده است.

وی افزود: هریک از این اسکله‌ها به طول ٢٠ متر، عرض ٥ متر و ارتفاع یک متر و شصت سانتی متر به دست نیروی‌های متخصص بومی و با استفاده از مواد اولیه ایرانی، ساخته شده است.

زارع گفت: این اسکله‌ها برای نصب در بنادر شهید حقانی بندر عباس، شهید ذاکری قشم، لاوان، جاسک، بندرچارک و بندرلنگه بارگیری شده است.

وی افزود: تولید اصلی این شرکت، ساخت اسکله‌های شناور آلومینیومی است که از سراسر کشور مشتری دارد.

زارع گفت: پارسال اسکله ۱۱۰ متری آلومینیومی ساخت این شرکت در خور ابوخضیر تالاب شادگان خوزستان نصب شد.

وی افزود: اسکله آلومینیومی ابوخضیر نمونه‌ای بی مانند در خاورمیانه است که دارای دو پل دسترسی به طول ١٥ و ١٦ متر نیز است.

مدیرعامل شرکت مکین دریای قشم گفت: پارسال همچنین سه اسکله شناور آلومینیومی ساخت این شرکت در مجموعه گردشگری منطقه آزاد انزلی نصب شد.

زارع افزود: تاپایان سال نیز ساخت ٦ اسکله شناور آلومینیومی ٦٩ متری در این شرکت به پایان می‌رسد.

شرکت مکین دریای قشم زیر مجموعه شرکت هلدینگ مکین دریای تهران است که با هدف ساخت اسکله‌های تخصصی آلومینیومی و فلزی از سال ٩٥ با سرمایه ریالی ١٠٠ میلیارد (ریال) و ارزی دو میلیون یورو با ۳۰ نفر نیروی کار به طور رسمی در شهرک صنعتی طولا قشم آغاز به کار کرد.

https://www.yjc.ir/00S4SJ

دیدگاه ها غیرفعال است