مهندس مهدی زارع اظهار کرد، مکین دریا قشم در نمایشگاه دریایی بندر عباس iranimex حضور قدرتمند ی داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شرکت فنی مهندسی و بازرگانی “مکین دریا قشم” به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه انتقال فن آوری های روز دنیا در زمینه تجهیزات و زیرساخت های دریایی و ساحلی، آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در زمینه توسعه و اعتلای صنایع دریایی ایران در بزرگ ترین غرفه این نمایشگاه به شرکت کنندگان داخلی و خارجی ارائه کرد.
در سال های اخیر در سواحل مختلف جهان، استفاده از اسکله های شناور به جای اسکله ها و موج شکن های ثابت به دلیل ارزان تر بودن، رایج شده است.
شرکت “مکین دریا قشم” با تولید انواع اسکله های شناور آلومینیومی، فولادی و بتنی در راستای عمل به فرمان مقام معظم رهبری و تحقق اقتصاد مقاومتی به بی نیازی کشور در این حوزه هزینه بر، کمک شایانی نموده است. اصلی ترین فعالیت این شرکت در زمینه اجرای پروژه های عمرانی دریایی از جمله؛ انواع اسکله های شناور و ماریناهای دریایی است که بهره گیری از تجهیزات تخصصی مهندسی مورد نیاز همچون بارج، یدک کش، جرثقیل و شمع کوب برای اجرای انواع عملیات عمرانی فراساحلی و ساحلی، شرکت مکین دریا قشم را به یکی از شرکت های پیشروی اجرای پروژه های عمرانی دریایی کشور تبدیل کرده است.
مدیرعامل شرکت “مکین دریا قشم” با اشاره به حضور فعال این شرکت در نمایشگاه های صنایع دریایی کشور گفت: در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی دریایی ایران در استان هرمزگان، آخرین توانمندی های این شرکت را در عرصه صنایع دریایی معرفی کردیم به گفته زارع، فعالیت های این شرکت با تمرکز بر توانمندی های ساخت اسکله های شناور آلومینیومی و فلزی و تجهیزات ناوبری مخابراتی به بازدیدکنندگان از سازمان های دولتی و بخش خصوصی ارایه شد.

لینک خبر/

دیدگاه ها غیرفعال است